دانلودینگ فا
Free Persian Download Service


نوشته شده در تاريخ جمعه 9 مرداد 1398برچسب:نرم افزار,مک,, توسط ماکان

نرم افزار دانلودینگ فا اکنون برای ios , mac , windows قابل دانلود است.

نرم افزار اندروید هم به زودی قابل دانلود است. 

اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار

دانلود:

دانلود نسخه ی بتا برای iOS v 1.0

دانلود نسخه ی بتا برای Mac v 1.0

 دانلود نسخه ی بتا برای Windows v 2.0

لطفا مشکلات خود را در نظرات مطرح کنید.

با برنامه ی دانلودینگ فا دیگر نیازی به عضویت ندارید.


نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط

 

 

دانلود نرم افزار رسانه (تلویزیون) اینترنتی ایران گیت – Irangate IPTV


 

در روزگار ما رسانه های صوتی و تصویری یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی ها به شمار می روند. همه ما در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رسانه می کنیم. 
با سرویس رسانه اینترنتی می توانید در هر زمان و هر مکانی مانند محل کار، مترو، خیابان با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه های زنده تلویزیونی، ویدئوی و رادیویی مورد علاقه خود را شنیده و تماشا کنید.
رسانه اینترنتی مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها از جمله Adaptive bit rate switching می باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از تماشای تصاویر ویدیویی با کیفیت، بر روی بستر های گوناگون ارتباطی از جمله ۳G،WiMAX،ADSL و حتی Edge لذت ببرید.




 

دانلود نسخه قابل حمل افیس ۲۰۱۰ – Microsoft Office 2010 Portable

46,332 بازدید
 

حتمآ اکثر شما مجموعه نرم افزاری آفیس را میشناسید و همانطور که می دانید این مجموعه شامل نرم افزارهایی است که برای نگارش متن بکار گرفته می شوند. آفیس محصول کمپانی بزرگ برنامه نویسی جهان یعنی مایکروسافت میباشد که تا به حال نسخه های مختلفی از آن را روانه بازارهای جهانی کرده است. ۳ سال گذشته را شاید بتوان بدترین دوران مایکروسافت از بدو آغاز فعالیتهای آن به شمار آورد زیرا این کمپانی با ساخت ویندوز ویستا، محبوبیت خود را تا حدودی در میان کاربران از دست داد و دلیل آن هم ضعف های بسیار زیای بود که در ویندوز ویستا به چشم میخورد. اگر چه مایکروسافت برای انتشار این ویندوز تبلیغات عظیمی را در سراسر دنیا انجام داد ولی این تبلیغات هم تاثیر چندانی در فروش این سیستم عامل نداشت. اما مایکروسافت با انتشار ویندوز سون مجددآ محبوبیت از دست رفته ی خود را در میان کاربران بدست آورد و شاید یکسال اخیر را بهترین دوران مایکروسافت قلمداد کرد زیرا قبل از انتشار ویندوز هفت صحبت هایی در رابطه با انتشار نسخه ی جدید مجموعه آفیس در سال ۲۰۱۰ شده بود. تیم دانلود ها نسخه ی کم حجم از مهمترین و پر کاربرد ترین نرم افزار های افیس از قبیل Microsoft Exel , Powerpoint ,  Word را برای شما اماده ساخته است.

 

office دانلود نسخه قابل حمل افیس 2010   Microsoft Office 2010 Portable

 

 

دانلود + ادامه مطلب

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 12 اسفند 1392برچسب:, توسط

دانلود برنامه فستیک دیکشنری – فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی Fast dict v2.3

دانلود برنامه فستیک دیکشنری – فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی Fast dict v2.3

یکی از بهترین و قدرتمند ترین دیکشنری های موجود

امروزه یکی از لزومات هرگوشی یک دیکشنری خوب و مناسب می باشد.این دیکشنری دارای محیط کاربری مفیدی میباشد که در ساده ترین شکل ممکن طراحی شده است، مثلا برای ترجمه هر لغت فقط کافیست تا آن را یا به انگلیسی یا به فارسی بنویسید تا ترجمه فارسی یا انگلیسی آن لغت را به همراه توضیحاتی به شما عزیزان ارائه کند.

ویژگی ها:
وجود بیشتر از ۱۰۰٫۰۰۰ لغت
وجود بیشتر ۲٫۰۰۰ از نمونه جمله
وجود امکان عالی تلفظ صوتی
نشان دادن فنتیک (آوا) کلمات جهت تلفظ بهتر در دو لهجه آمریکایی و بریتانیایی
وجود آوا حتا به زبان فارسی
توضیحاتی در مورد هر کلمه
کاملا آفلاین
قابلیت اجرا بر روی تمامی دیوایس های آندرویدی
محیط کاربری آسان و سریع

بازدید: 17,539 نفر
 

امتیاز: 4.1/5 (94 نفر)

دانلود مرورگر فایرفاکس Firefox Browser for Android v26.0.1

دانلود مرورگر فایرفاکس Firefox Browser for Android v26.0.1

Firefox یکی از بهترین مرورگر ها برای ویندوز می باشد که نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است. مرورگر رسمی موزیلا فایر فاکس در اندروید دارای  سرعت بالا، استفاده آسان و قابل تنظیم می باشد که با آخرین ویژگی های امنیتی به حفظ حریم خصوصی و ایمن ماندن شما در اینترنت یاری می رساند.

ویژگی های اصلی:

امن نگاه داشتن جسنجوی شما در اینترنت

سفارشی سازی مرورگر خود

دسترسی بسیار سریع به صفحات وب

صفحه نمایش سازمان یافته و مرتب کردن آدرس وبسایت ها

برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازدید: 3,939 نفر
 

امتیاز: 3.9/5 (7 نفر)

دانلود برنامه تقویم رنگی رنگی Rangirangi calendar v1.1.0

دانلود برنامه تقویم رنگی رنگی Rangirangi calendar v1.1.0

تقویم بسیار زیبا و شکیل که دارای رنگ بندی عالی و بسیار جذابی است.
تقویم رنگی رنگی که محصول وب سایت رنگی رنگی است دارای محیط کاربری جذاب است که زیبایی آن و امکاناتش شما را شگفت زده خواهد کرد
این تقویم یک تقویم عادی نیست چون این نرم افزار با امکانات خود میتواند زندگی شما را دگرگون کند فقط کافیست تا به کارهایی که بهتون میگه عمل کنید
برای فهم بهتر مثلا امروز روز سینما است در این روز شما باید به سینما بروید یا روز با مزه ی دروغ نگفتن که باید در این روز دروغ نگید حتی اگه بسیار به ضرر شما باشه یا حتی دروغ از نوع مصلحتی هم باید کنار بزارید (اگرچه کار خیلی مشکلی است)
حالا فکر کنید چه عالی میشد که شما و دوستانتان این نرم افزار عالی رو بر روی گوشی خود داشته باشید
در این صورت در روز مثل بند رنگی باید بندهای کفش خود را  چند رنگ کنید که اگه همگی عمل کنید با دوستانتان یک جور میشوید یا روز پختن کیک که در این روز باید به پختن کیک بپردازید و حالا اگر که شما و دوستانتان این کار رو انجام بدید چه روزخوشمزه ای خواهید داشت
برخی از ویژگی ها:
محیط کاربری بی نظیر و بسیار جذاب
نمایش نوع روز به صورت بامزه، روحیه بخش و شاداب کننده
نمایش تقویم براساس روز، هفته و سال
قابلیت قرار گیری در نوار منو بالای گوشی جهت نمایش روز
شما هم اگر علاقه به دانلود این نرم افزار فوق العاده دارید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازدید: 12,633 نفر
 

امتیاز: 3.5/5 (45 نفر)

دانلود نرم افزار دعای عرفه(صوت ومتن) DoayeArafe v1.0

دانلود نرم افزار دعای عرفه(صوت ومتن) DoayeArafe v1.0

این دعا یکی از طولانی ترین دعا های شیعیان است و مضامین زیادی در آن بیان شده است، مقالات و کتب مختلف در طول تاریخ در شرح این دعا به نگارش در آمده است و توسط افراد مختلفی ترجمه شده است. ویژگی ها: آموزش کامل کار با نرم افزار قبل از استفاده به صورت کاملا عملی، دارا بودن طراحی بسیار ساده و زیبا، دسترسی سریع به امکانات و آیات، قابلیت تنظیم نوع فونت (۵ نوع مخلف)، اندازه ی فونت و حالت مطالعه در شب می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازدید: 3,608 نفر
 

امتیاز: 2.7/5 (10 نفر)

دانلود برنامه راز شما Raz shoma v0.5.0

دانلود برنامه راز شما Raz shoma v0.5.0

بسته نرم افزاری رازشما برای پیدا کردن علائم ستاره شناسی (طالع بینی چینی) سال، ماه، روز و ساعت تولد، تقویم قدیمی چینی (قمری چینی) را محاسبه میکند. برای پیدا کردن شخصیت هر فرد سه راه مختلف ارائه میدهد (ستاره شناسی چینی – گروه خون ژاپنی – چرخ برمه). علاوه بر اینها راهی که مردم چین قدیم (طالع بینی چینی) برای سنجش تطابق شخصیت زن و مرد برای ازدواج بکار میبرده اند را در اختیار شما میگذارد، و همینطور احتمال پسر یا دختر بودن بچه به روش چینی را. هرچند که این نرم افزار تقویم جدید چینی (خورشیدی چینی) را بر تقویم های شمسی، قمری (شیعه – اسلامیک وسترن – ام القرا) و میلادی افزوده است.

تقویم چینی 
در این نرم افزار در صفحه تقویم ها علاوه بر روز، ماه و سال میلادی، شمسی و قمری، تقویم جدید چینی که بر اساس سال شمسی محاسبه میشود نیز نشان داده میشود. ولی برای محاسبات بخشهای دیگر از تقویم قدیمی چینی (قمری چینی) که برای اینکار مناسب میباشد استفاده شده است. 
شخصیت افراد به روش ستاره شناسی چینی 
این نرم افزار با محاسبه تقویم قدیمی چینی (قمری چینی) علائم ستاره شناسی برای سال، ماه، روز و ساعت تولد شخص مورد نظر را با بکارگیری روشهای متداول برای هرکدام مشخص کرده و نشان میدهد. سپس با فشار یک کلید شخصیت این فرد بر اساس روز تولد او به نظر شما میرسد. 
شخصیت افراد به روش گروه خون ژاپنی 
با دانستن گروه خون شخص مورد نظر وبا کمک این نرم افزار میتوانید از شخصیت او آگاه شوید. این باوری است که در ژاپن طرفداران زیادی دارد و حتی در بعضی از شرکتهای ژاپنی برای انتخاب افراد جهت استخدام از روش بکار گرفته در این نرم افزار استفاده میکنند. 
شخصیت افراد به روش چرخ برمه 
روش بسیار قدیمی دیگری که برای تشخیص کنش ها و واکنش های افراد وجود دارد روش چرخ برمه است که براساس روز هفته که فرد مورد نظر در آن متولد شده است قضاوت میکند. 
تطابق شخصیت زن و مرد برای ازدواج 
با محاسبه تقویم قدیمی چینی و پیدا کردن علائم ستاره شناسی مربوط به آن برای سال، ماه، روز وساعت تولد زن ومرد بطور جداگانه و با در نظر گرفتن ضرائب هرکدام، این امکان در اختیار شما قرار میگیرد تا با علامت گذاری در جدولی که این نرم افزار روی صفحه نشان میدهد میزان تطابق شخصیتی زن و مرد را پیدا کنید. 
امکان پسر یا دختر بودن بچه 
طبق نوشته های قدیمی که در معابد چینی بدست آمده، روشی برای تشخیص جنسیت بچه با توجه به سن مادر و تاریخ شروع حاملگی پیشنهاد شده است، که این نرم افزار با بکارگیری این روش، احتمال پسر یا دختر بودن بچه را حتی قبل از شروع حاملگی نشان میدهد. البته منظور از احتمال، شانس زیادتری است که پسر باشد یا دختر. 
یادآوری روزهای خاص مثل روز تولد با استفاده از عکس 
با لمس خانه آبی مربوط به روز مورد نظر روی صفحه تقویم و انتخاب عکسی که مایلید در این روز نمایش داده شود وسپس لمس یک کلید علامت آبی رنگی در این روز و ماه بخصوص ظاهر میشود که هر سال در این ماه شاهد آن خاهید بود و با لمس این علامت عکس مربوط به آن ظاهر میشود که یادآور مناسبت این روز میباشد.

برای آشنایی با محیط کاربری و دانلود برنامه به ادامه ی مطالب مراجعه نمایید.

بازدید: 8,216 نفر
 

امتیاز: 3.0/5 (19 نفر)

دانلود برنامه ریلکسیشن Relaxtion v1.0.1

دانلود برنامه ریلکسیشن Relaxtion v1.0.1

فرض کنید از سر کار سخت مثل مدرسه آمده اید و می خواهید با انجام کاری استراحت کنید. بعضی ها اقدام به خوردن غذا می کنند عده ای هم قهوه و خواب را ترجیه می دهند! ولی امروز نرم افزار ریلکسیشن را ما به شما پیشنهاد میکنیم تا از لحاظ روحی و روانی و حتی جسمی شما را آرام کند، زیرا امواج زیبای طبیعت و هر آهنگی به تمامی مولکول های آب آرامش می دهند. به همین دلیل برای پیدا کردن جسد مرده ها و رقص آب از این روش استفاده می کنند، و از آن جایی که بیشتر از هفتاد درصد بدن انسان نیز از آب تشکیل شده است حس آرامش به شما دست خواهد داد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازدید: 11,211 نفر
 

امتیاز: 4.0/5 (22 نفر)

دانلود برنامه شیراز Shiraz v1.0

دانلود برنامه شیراز Shiraz v1.0

نرم افزار شیراز هر آن چه را که لازم است از این شهر بدانید به شما خواهد آموخت! به طور کلی این نرم افزار با توجه به موضوعات زیر توضیحاتی را شامل می شود که عبارت اند از: نقشه مکان های دیدنی، تاریخچه این شهر، رستوران های شیراز و هتل های شیراز. محیط کاربری این نرم افزار به طور کاملا سنتی طراحی شده و بیشترین استفاده از رنگ آبی به کار رفته است تا در هنگام استفاده از نرم افزار به شما آرامش خاصی دست بدهد و چشمان شما کم تر اذیت شود.

ویژگی ها:
- دارا بودن محیط کاربری زیبا و سنتی
- نقشه ی کامل شهر های فارس و شیراز
- مطالب بسیار مفید و مختصر

بازدید: 5,919 نفر
 

امتیاز: 3.0/5 (30 نفر)

دانلود مجله سه بعدی دی وان Divan v1.0.2

دانلود مجله سه بعدی دی وان Divan v1.0.2

اولین برنامه سه بعدی ساخت ایران!
مجله فوق العاده دی وان دارای محیط کاربری شکیل و ساده می باشد که با ترکیب شدن تصاویر سه بعدی آن را از تمامی مجلات و برنامه ها برتر می سازد.این برنامه قادر است اکثر مجلات اینترنتی را برای شما فرآهم نماید. مجلات این برنامه دارای مجلاتی در رابطه با موضوع های: سلامت، هنر، ۱۰ بهترین، ماشین، گفتگو، گردشگری، موقعیت، تد، پیشکسوت، آموزش ورزش و تکنولوژی می باشد.

ویژگی ها:

- دارا بودن تصاویر سه بعدی از کشور عزیزمان
- محیط کاربری بسیار زیبا و آسان
- ورق زدن بسیار راحت این نرم افزا فقط با درگ کردن اسکرول پاین آن

بازدید: 7,664 نفر
 

امتیاز: 3.4/5 (25 نفر)

دانلود برنامه بند کفش Lace shoes v1.0

دانلود برنامه بند کفش Lace shoes v1.0

شما تاکنون ۱۰۰ درصد یک کفش بند دار داشته اید حتما به این موضوع فکر کرده اید که بند کفش مثل سایر چیزها جلب توجه نمی کند، یا بر روی تیپ شما تاثیر خاصی ندارد! ولی فقط کافیست تا این برنامه ی انواع روش های بستن کفش دانلود کنید و یک بار یک نوع از بندهای آن را که دوست داشتید ببندید تا ببینید چه قدر تاثیر بخش است خصوصا که تا اول مهر چیزی باقی نمانده و برای برای جوانان بسیار مفید است.

ویژگی ها:
دارابودن آموزش بستن ۲۴ نوع بند کفش
دسته بندی مناسب آموزش ها
جابه جایی صفحات به صورت کاملا آسان
و…

بازدید: 10,936 نفر
 

امتیاز: 3.7/5 (30 نفر)

دانلود برنامه برترین‌ها Bartarinha v1.7

دانلود برنامه برترین‌ها Bartarinha v1.7

با برنامه برترین ها هیچ گونه خبر به روز و برتر را از دست ندهید!
این برنامه از جمله برنامه هایی است که وابسته به سایت سازنده ی آن میباشدT در واقع هر خبری در خود وب سایت این نرم افزار باشد در داخل این نرم افزار نیز به نمایش در خواهد آمد! توجه داشته باشید که وب سایت این برنامه برترین ها میباشد.

ویژگی ها:

۱- امکان دانلود و ذخیره ی مطالب در زمانی که آنلاین هستید و استفاده از آن ها در صورت عدم دسترسی به اینترنت
۲- امکان افزودن مطالب موردعلاقه ی شما به لیست لایک شده ها جهت دسترسی راحت تر به آن ها
۳-دارای حالت فول اسکرین
۴- محیط کاربری بسیار عالی و دسترسی آسان
۵- امکان رد کردن برگه ی مورد نظر ورود به صفحه ی جدید بدون نیاز به رفتن به لیست
۶- امکان شخصی سازی پیشخوان اخبار و مطالب
۷- دارای حالت اوتو یا نور کم برای مطالعه در شب
۸- امکان به اشتراک گذاری مطالب

بازدید: 8,283 نفر
 

امتیاز: 3.7/5 (27 نفر)

دانلود برنامه فکاهی Fokahi 1.0

دانلود برنامه فکاهی Fokahi 1.0

برنامه فکاهی (شوخی کردن) دارای جملات بسیار جالب و طنز است که میتواند شما را ساعت ها سرگرم نگه دارد.
در این نرم افزار جملات به شش دسته ی طنزگونه، داستان گونه، کاریکلماتور، اعترافات، احمقانه، خاطرات بامزه و اشعار طنز تقسیم شده است.
نکته ی قابل توجه برنامه این مباشد که نوشته های مربوط به هر یک از شش مورد ذکر شده به چهار قسمت تقسیم میشوند که با استفاده از آنها میتوانید بفهمید که کدام یک را خوانده اید یا نخوانده اید یا جملاتی را که لایک کرده اید بشناسید.
برنامه از نظر محیط کاربری دارای رنگهای بسیار مناسب و زیبا می باشد تا چشمهایتان را اذیت نکند و فونت برنامه هم دارای اندازه ی مناسبی میباشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازدید: 24,634 نفر
 

امتیاز: 3.9/5 (54 نفر)

دانلود برنامه نمادهای تاریخی Historical symbols v1.0

دانلود برنامه نمادهای تاریخی Historical symbols v1.0

برنامه فوق العاده نمادهای تاریخی که به دو بخش نماد های ایرانی و جهانی تقسیم میشود.
نماد های ایرانی شامل:
تاریخچه پرچم در ایران از گذشته تاکنون، تاریخچه پول در ایران، تمبر، نماد های تاریخی و ایران هفت سین.
و همچنین نماد های جهانی:
اسطوره های ماسونی در مصر باستان، راز نماد باستانی اوروبوروس، مجسمه آزادی، نماد های تاریخی، نماد های باروری در دوره ی باستان و نماد کشورها می باشد. که اکثر موارد ذکر شده دارای فصل های مختلف و تصاویری است که اطلاعات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازدید: 8,770 نفر
 

امتیاز: 3.2/5 (23 نفر)

دانلود برنامه چت سامسونگ ChatON v2.7.103

دانلود برنامه چت سامسونگ ChatON v2.7.103

ایجاد چت روم جهانی با بیش از ۱۰۰ میلیون عضو تنها با داشتن یک حساب چت آن سامسنگ امکان پذیر است! شما میتوانید با دوستان خود در چت آن به گفت و گو بپردازید. چت آن برروی گوشی های هوشمند سامسنگ قابل نصب می باشد و بهترین کارایی را روی آن ها داشته است. همچنین شما می توانید از طریق رایانه های شخصی نیز وارد حساب کاربری خود شده و به چت بپردازید. این برنامه شامل چت گروهی، به اشتراک گذاری فایل ها و هزاران امکانات مفید دیگر می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازدید: 6,646 نفر
 

امتیاز: 3.2/5 (31 نفر)

دانلود نرم افزار امام رضا علیه السلام Emam reza 2.5.0

دانلود نرم افزار امام رضا علیه السلام Emam reza 2.5.0

طلوع زیباى شمس الشموس از مشرق کرامت و رأفت مبارک!
این نرم افزار اطلاعات خوب و مناسبی را از این حضرت به شما خواهد آموخت که در زیر به برخی از آن ها اشار کرده ایم. زیارت نامه این حضرت، شناسنامه، زندگانی و دوره امام، تفضائل و کراماتسیره ایشان، آموزه ها و آثارمناظرات، برکات حضور امام رضا (ع) در ایران، آداب زیارت، چهل حدیث نورانی، امام رضا (ع) در آینه شعربه همراه متن و پخش صوت می باشد. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بازدید: 5,324 نفر
 

امتیاز: 3.9/5 (28 نفر)

دانلود برنامه جملک Jomlak v2.1.3

دانلود برنامه جملک Jomlak v2.1.3

نرم افزار بی نظیر جملک که همان طوری که از اسمش پیدا است دارای جملات کوتاه ولی جذاب که جملات آن دارای دسته بندی های فراوانی است، در زیر به برخی از آن ها اشاره کرده ایم. با استفاده ازجملات این نرم افزار میتوانید آن ها را در گفت و گوهای محاوره ای و یا در چتروم به کارببرید
دسته بندی جملات:

سر کاری، طنز، عاشقانه، حقیقت تلخ، حکیمانه، پ نه پ، عارفانه، فلسفی، اعترافات دانشجویی، ضد حال، مناسبتی، روز مرد، روز زن، مذهبی، محرم، شب یلدا، عید نوروز، دوستانه، فقط یک ایرنی، درد دل و دقت کردین.

برخی از امکانات:

اجرا به صورت آنلاین و آفلاین 
بهینه سازی شده در استفاده از اینترنت
جمله ها بر اساس دسته بندی لایک شده
افزودن جمله ها به لیست لایک شده ها
امکان اشتراک گذاری جمله ها
امکان کپی برداری از متن
استفاده از وب سایت ویژه برنامه
تغییر اندک رنگ جملات خوانده شده نسبت به خوانده نشده ها
و…

بازدید: 25,611 نفر
 

امتیاز: 3.5/5 (71 نفر)


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, توسط ماکان

چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.
با بیت تورنت می توانید فایل های مورد نظر خود را سریعتر دانلود نمایید و با به اشتراک گذاری فایل ها و پهنای باند در تسریع عمل دانلود شرکت نمایید. اکثریت قابلیتهایی که در کلاینت بیت تورنت ارائه شده اند در نرم افزار µTorrent نیز مانند الویت بندی پهنای باند، زمانبندی، دانلود خودکار آر اس اس و Mainline DHT سازگار با بیت کامت وجود دارند. این برنامه همچنین از رمزنگاری پروتکل همراه با مشخصات فنی سازگار با Azureus و BitComet و نسخه های بعدی آنها پشتیبانی می نماید. این برنامه با در نظر گرفتن نهایت کارآمدی و بصورت رایگان نوشته شده است، برخلاف بعضی کلاینت های دیگر تورنت ،این نرم افزار از منابع سیستمی به میزان بسیار زیاد استفاده نمی نماید و بصورت معمول کمتر از ۶ مگابایت از فضای حافظه سیستمی را مشغول خود می نماید که به شما اجازه می دهد از تمامی عملکردهای رایانه خود در حین استفاده از این نرم افزار بسادگی وبدون ایجاد هرگونه وقفه استفاده نمایید.

uTorrent قدرتمندترین نرم افزار دانلود از تورنت – µTorrent 3.1.26545 RC5 +قابل حمل

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, توسط ماکان

باسلام 

خدمت بینندگان عزیز

25pp چیست؟

25pp یک برنامه برای pc و mac و ios است که از طریق آن می توانید بدون جیلد بریک در ios device (مانند ipad و iphone و ipod touch ) خود برنامه بریزید.

25pp یک برنامه ای است که چینی ها ساخته اند ولی نسخه ی انگیلسی آن قرار است در دانلودینگ فا قرار بگیرد.

 

این هم تصاویری از این برنامه:

 

 

PP assistant (Win)

PP assistant (Mac)

 

PP assistant (iOS)

 

حالا به ادامه مطلب بروید و

عضو شوید نگران نباشید واقیه!!



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط ماکان

دانلود بازی Hitman 2   Silent Assassin

 

دانلود بازی Hitman 2 – Silent Assassin

 

بازی بسیار زیبا و اکشن Hitman 2 – Silent Assassin که توسط کمپانی Eidos Interactive در سال ۲۰۰۷ برای PC منتشر شد ، هیتمن یکی از زیباترین بازی های سبک اول/سوم شخص می باشد که طرفداران زیادی دارد و اکثرا با سری بازی های آن آشنا هستند به طوری که فیلم سینمایی نیز با همین نام تولید و منتشر شد که آن هم فروش بسیار بالایی داشت در نسخه قاتل خاموش ماموریت های بسیار سخت و نفس گیری به شما داده در مکان های عجیب و غریب همچون سیسیل، سنت پترزبورگ، ژاپن، مالزی ، هند و…داده می شود که شما شاهد مراحل بسیار هیجان انگیز و زیبایی خواهید بود ، این بازی زیبا را هم اکنون می توانید از سایت پی سی دی دانلود کنید

 

 

 

 

 

 

تصاویری از بازی :

 

 

 

دانلود بازی Hitman 2   Silent Assassin

 

دانلود بازی Hitman 2   Silent Assassin

 

دانلود بازی Hitman 2   Silent Assassin

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود آنتی ویروس Bitdefender AntiVirus & Internet Security 2013

دانلود آنتی ویروس Bitdefender AntiVirus & Internet Security 2013 + کرک

| بروز شده ۴ بهمن ۱۳۹۱ |

BitDefender AntiVirus Plus یک آنتی ویروس قدرتمند برای مقابله با انواع ویروس ها، جاسوس افزارها، حملات فیشینگ و سارقان هویت می باشد که با داشتن یک رابط گرافیکی کاربر پسند می تواند امنیت کاملی را برای کامپیوتر شما فراهم می کند. از مهمترین ویژگی های این نرم افزار عدم کاهش سرعت کامپیوتر می باشد.
امکانات کلیدی :
-    دفاع در برابر انواع ویروسو جاسوس افزار
-    متوقف کردن تلاش سارقات هویت و اطلاعاتس
-    فیلتر کردن لینک هایی که شما از دوستان خود در فیس بوک و توییتر دریافت می کنید.
-    هشدار در برابر وبسایت های خطرآفرین

امکانات :
-    تشخیص ویروس بر اساس رفتار به همراه سرویس های ابری برای متوقف کردن خطرات اینترنتی
-    کنترل ویروس به صورت فعالانه : با بررسی رفتار ویروس ها در زمان اجرا، BitDefender AntiVirus Plus می تواند ویروس های ناشناخته و جدید را نیز شناسایی کند.
-    حالت نجات : راه اندازی مجدد کامپیوتر در محیط ای ایمن که می تواند برای پاک سازی و بازیابی سیستم مورد استفاده قرار گیرد.
-    مرورگر مجازی : این مرورگر مجازی به صورت مجزا از سیستم عامل و در محیط این آنتی ویروس اجرا شده تا خطرات اینترنتی را متوقف کند.
-    امنیت شبکه اجتماعی : فیلتر لینک هایی که شما از دوستانتان در شبکه های اجتماعی Facebook و Twitter دریافت می کنید و بررسی تنظیمات حریم شخصی شما از ویژگی های مهم این نرم افزار می باشد.
-    مشاور جستجو : هشدارهای حرفه ای در برابر وبسایت های خطرناک در نتیجه جستجوی گوگل و Bing
-    امنیت حریم و اطلاعات شخصی با استفاده از تعداد زیادی ماژول ها و امکانات تخصصی
-    فیلتر اطلاعات شخصی : جلوگیری از منتشر شدن اطلاعات شما
-    ماژول ضد حلمات فیشینگ : بلاک کردن وبسایت هایی که برای سرقت اطلاعات کارت های اعتباری ، حملات فیشینگ ترتیب می دهند.
-    رمزگذاری چت برای محافظت از گفتگوهای شخصی شما در مسنجرهای یاهو و MSN
-    سرعت بسیار بالا : اسکن زمان بندی قابلیتی کارآمد برای اسکن سیستم در زمان هایی است که شما در حال استفاده از کامپیوتر نمی باشید.
-    توزیع کننده اسکن : هدف گیری اسکن سیستم در مواقعی که مقدار استفاده از منابع سیستم زیر حد مشخصی افول می کند تا از تاثیر منفی روی سرعت سیستم شما جلوگیری کند.
-    و …

BitDefender Internet Security می تواند امنیتی کامل در برابر انواع خطرات اینترنتی را برای کامپیوتر شما فراهم کند. کارآیی بالا برای ایجاد امنیت در بازی های آنلاین و قابلیت های منحصر به فردی برای کنترل والدین بر روی کودکان از دیگر امکانات نرم افزار می باشد. جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها و اسپم ها و دیوار آتشین قدرتمند از دیگر قابلیت های نرم افزار می باشند.

امکانات اصلی : 
-    بلاک کردن ویروس ها، جاسوس افزازها و اسپم ها
-    متوقف کردن تلاش سارقان اطلاعات و هویت
-    فیلتر کردن لینک هایی که از دوستان خود در فیس بوک و توییتر دریافت می کنید
-    کنترل والدین بر کودکان
-    دیواز آتشین قدرتمند برای اتصالات اینترنتی

دیگر امکانات :
-    بررسی رفتار فایل ها برای تشخیص ویروس های جدید و ناشناخته
-    حالت نجات : راه اندازی دوباره کامپیوتر در محیطی ایمن که می تواند برای پاک سازی و بازیابی سیستم کاربرد داشته باشد.
-    مرورگر مجازی : مرورگری مجزا از سیستم عامل در محیط ایمن Bitdefender برای متوقف کردن خطرات وب
-    آنتی اسپم : جلوگیری از ورود ایمیل های ناخواسته به Inbox شما
-    دیوار آتشین دوراه برای بررسی اتصالات اینترنت و جلوگیری از دسترسی دیگران به اتصالات WiFi شما
-    کنترل والدین : بلاک کردن محتوای نامناسب و محدود کردن دسترسی به اینترنت بین ساعت هایی مشخص و کمک به والدین برای بررسی فعالیت های آنلاین کودکان
-    امنیت شبکه اجتماعی : فیلتر لینک هایی که شما از دوستانتان در فیس بوک و توییتر دریافت می کنید و بررسی تنظیمات حریم امنیت شخصی شما
-    مشاور جستجو : با استفاده از این قابلیت ، در نتیجه جستجوی جستجوگرهای Bing و Google می توانید از میزان امنیت سایت ها مطلع شوید.
-    فیلتر اطلاعات شخصی : جلوگیری از انتشار اطلاعات شخصی
-    ضد حملات فیشینگ : متوقف کردن وبسایت هایی که از حملات فیشینگ برای سرقت اطلاعات شما  استفاده می کنند.
-    رمزگذاری گفتگوهای شخصی شما در مسنجرهای MSN و Yahoo
-    سرعت بالا اسکن بدون تاثیر منفی روی کارآیی سیستک
-    زمان بندی اسکن و اسکن سیستم در زمان هایی که از کامپیوتر استفاده نمی کنید.
-    توزیع کننده اسکن : هدف گیری اسکن سیستم در مواقعی که مقدار استفاده از منابع سیستم زیر حد مشخصی افول می کند تا از تاثیر منفی روی سرعت سیستم شما جلوگیری کند.
-    و …

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, توسط ماکان

 FIFA 2012 از آن دسته محدود بازی هاست که قرار است قدرت و انعطاف سیستم عامل آندروید را با گرافیک تماشایی خود به نمایش بگذارد . این بازی بر خلاف انتظار ما و شما دارای یک فایل apk نصبی و فایل دیتای 1 گیگ و 200 مگابایتی یعنی یک فایل 1200 مگابایتی است !  پس قبل از خواندن ادامه مطلب اگر قصد دارید این بازی را بر روی گوشی آندرویدی خود تجربه کنید ، از فضای خالی لازم برای این بازی حجیم بر روی گوشی خود مطمئن باشید

انتظار می رود با این حجم بالا ، تنها چند مدل گوشی دو هسته ای و گوشی های مجهز به سخت افزار بالا قادر به اجرای این بازی غول آسا باشند ، اما طط تستی که ما داشتیم بازی حتی بر روی گوشی های رده پایین همچون Xperia X10 و Motorola Defy نیز به راحتی اجرا شد !  تصاویری از این بازی گرافیکی را به همراه هم می بینیم :

نکته جالب برای این بازی اینجاست که دیتای حجیم بازی برای تمام گوشی ها و تمام مدل های Cpu و Gpu گوشی های آندرویدی قابل استفاده است . نسخه آپدیت شده از این بازی به همراه فایل دیتای 1 گیگ و 200 مگابایتی آن به صورت کامل و با لینک مستقیم در سرور اختصاصی و پرسرعت apktops آپلود شده است که می توانید این بازی را دانلود و بر روی گوشی آندرویدی خود نصب و از آن لذت ببرید .

نکته : فایل apk این بازی نیز دارای حجم 17 مگابایت می باشد . برای مطالعه آموزش استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

راهنمای استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتا بازی که از انتهای همین پست دانلود کرده اید را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه com.ea.game.fifa12 را در مموری کارت گوشی آندرویدی خود و در  مسیر Android/data کپی کرده و از بازی لذت ببرید .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, توسط ماکان

 و سرانجام وقت معرفی این بازی شد . بله بازی بتمن که می توان گفت یکی از هیجان انگیزترین و پرماجرا ترین و داستانی ترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی گیم لافت برای گوشی های آندرویدی است . تنها نام این بازی معروف به طور کامل گویای داستان بازی می باشد که در کنار گرافیک خارق العاده ای که گیم لافت برای این بازی تدارک دیده لذت گیم پلی آن دو چندان شده است . تقریبا مدت زمان زیادی است که از تولید این بازی گذشته است و برای دوستان سوال بود که چرا بتمن توسط Apktops معرفی نشد؟!

اساس کار apktops و آنچه که apktops را از سایر سایت ها متمایز می سازد معرفی و ارائه نرم افزارها و بازی های تست شده است . طوری که نرم افزار و بازی مورد نظر در صورت متناسب بودن سخت افزار گوشی کاربر برای اجرای آن نرم افزار و بازی به طور قاطع اجرا و قابل استفاده خواهد بود . لذا از آن جایی که apktops  همانند اکثر سایت های ایرانی رویه معرفی پست های فله ای و تست نشده را پیش نگرفته منتظر بودیم تا کرک معتبری از این بازی ساخته شود که کاربر پس از اینکه هزینه و زمان زیادی را صرف دانلود این بازی و دیتای حدود 2 گیگابایتی اش می کند به طور کامل قادر به اجرای آن باشد و از  apktops راضی باشد . سرانجام پس از تست نسخه ها و دیتاهای مختلف این بازی نسخه ای با کرک فول به دستمان رسید که توسط آن بازی بر روی دو گوشی متفاوت و به طور کامل اجرا شد .

تصاویری از محیط باری و گرافیک خارق العاده آن :

 فایل apk و دیتای بازی برای رفاه دوستان در امر دانلود ، هر دو به طور کامل در سرور  پر سرعت سایت apktops آپلود شده است و همچنین توانستیم فایل دیتای حدود 2 گیگابایتی این بازی را در نهایت فشرده سازی به حجم 778 مگابایت برسانیم .

نکته : نصب و اجرای این بازی ، ملزم و  نیازمند به مطالعه راهنمای نصب و راه اندازی آن می باشد که این آموزش را به صورت تصویری و همراه با عکس در ادامه مطلب در اختیارتان قرار داده ایم . خواهشمندیم راهنما را به طور کامل مطالعه و از پرسیدن سوالاتی که به وضوح پاسخش در متن پست موجود است خودداری نمایید .

برای مطالعه راهنمای نصب و راه اندازی بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

راهنمای نصب و راه اندازی بازی :پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید . حال پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftKRHM را در مسیر sdcard/Android /obb خود کپی کنید ( دقت نمایید داخل پوشه com.gameloft.android.ANMP.GloftKRHM نباید پوشه دیگری موجود باشد و باید یک فایل با پسوند obb داشته باشید ) . حال تاریخ گوشی خود را بر روی سال 2010 قرار دهید ( در صورت انجام ندادن این عملیات بازی به هیچ وجه اجرا نخواهد شد! ) و در هیچ شرایطی به اینترنت وصل نباشید . پس از کپی شدن فایل دیتا و قرار دادن تاریخ گوشی بر روی سال 2010 ( ماه و روز مهم نیست ) با انتخاب آیکون بازی وارد آن شوید . می بینید که منوهای بازی چینی است! برای تبدیل منوها از زبان چینی به انگلیسی مطابق تصاویر زیر عمل کنید . 

با اولین ورود به بازی تصویر زیر را می بینید که می بایست گزینه ای را که با فلش مشخص شده است انتخاب نمایید .

حال به صفحه دیگری مطابق با تصویر زیر می روید که بازهم گزینه ای که با فلش مشخص شده است را انتخاب نمایید تا به بخش language بازی بروید

حال به منوی زبان بازی می روید و مطابق تصویر و فلش قرمز ، گزینه و پرجم آخر که مربوط به کشور آمریکا می باشد را انتخاب نمایید .

از منوهای انگلیسی و این بازی هیجان انگیز لذت ببرید .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:, توسط ماکان

 Mozilla FireFox یکی از محبوب ترین مرورگرهای دنیا محسوب می شود که هم اکنون رقابت شدیدی با گوگل کروم دارد. فایرفاکس به دلیل افزونه ها و قدرت شخصی سازی توانست بر اپرا چیره شود و هم اکنون بایستی بر سر سرعت و کارآمدی با کروم رقابت جدیدی را شروع کند. فایرفاکس جز اولین مرورگرهای است که از قابلیت Tabbed Browsing استفاده کرد و از طرفی از نظر ظاهر یکی از زیباترین مرورگرها محسوب می شود و باتوجه به وجود افزونه ها میتواند زیباتر و شخصی تر نیز شود. فایرفاکس از باز شدن صفحات وب مشکوک نیز خودکاری میکند. فایرفاکس از نظر سرعت جز سریعترین محسوب می شود. این مرورگر در ابتدا سعی میکند با بارگزاری متن و قالب جزئی کاربر را مشغول به بررسی صفحه کند و سپس به تدریج بسته به سرعت اینترنت وی دیگر عناصر مانند عکس ها و ویدیوها را بارگزاری کند. فایرفاکس به دلیل استفاده بیش از حد از منابع کامپیوتر مورد هجمه کاربرانش قرار داشت که این مورد در چند نسخه اخیر کمتر دیده می شود و از نظر کارکرد نیز یکی از سریعترین مرورگرها محسوب می شود. با فایرفاکس یک مرورگر سریع ،امن و قدرتمند دراختیار خواهید داشت.

 

Mozilla Firefox نسخه جديد مروگر سريع فايرفاكس Mozilla FireFox 18.0.1

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 همان طور که می دانید چند روزی است که نسخه جدید از این بازی فوق گرافیکی برای گوشی های آندرویدی و آیفون هم منتشر شده است که کمی تامل کردیم تا نسخه فول کرک و سالم از این بازی به دستمان برسد و سپس آن را به apktops ای ها معرفی کنیم . اگر تا به این لحظه تعداد بازی های اتومبیل سواری گرافیکی را در سه بازی Real Racing و Asphalt 7 و Need For Speed Most Wanted خلاصه کنیم به نظر ما Need For Speed Most Wanted رتبه نخست را به خود اختصاص می دهد. تقریبا می توانیم یگوییم Asphalt 7 گیم لافت در برابر  Need For Speed Most Wanted کمپانی EA Games تقریبا حرفی برای گفتن ندارد!  جلوه های ویژه ، محیط فوق طبیعی بازی و گرافیک خاص و هیجانی شرکت EA Games و صداگذاری حرفه ای بازی ، همگی دست به دست هم داده اند تا Most Wanted رقبا را کنار بزند و خودش در صدر جدول باشد . 

اسکرین شات هایی از محیط بازی : 



ادامه مطلب

 بروز شده

همان طور که می دانید گوشی های با سیستم عامل آندروید علی رغم انعطاف پذیری فوق العاده ای که در ساپورت نرم افزار و بازی های مختلف دارند ، بر خلاف گوشی های سیمبین و نوکیا که دارای نرم افزار فوق العاده Nokia Ovi Map هستند در قسمت  Gps و Navigation و مسیریابی واقعا ضعیف اند . ضعیف بودن ، به معنای مشکل در سیستم عامل آندروید نیست  ، بلکه مشکل از آن جا آب می خورد که هیچ نرم افزار کامل با مسیر یابی آفلاینی که برای استفاده مناسب باشد وجود نداشته و یا اگر داشته اشکالات عمده ای داشته است که لذت کار کردن با یک مسیر یابی و Gps خوب را از بین می برد . اما به تازگی دو نرم افزار فوق العاده با مسیر یابی کاملا آفلاین برای سیستم عامل آندروید تولید شده است که امروز به معرفی یکی از آن ها می پردازیم . نام نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم Sygic GPS Navigation است . برای ما ایرانی ها اولین موردی که یک نرم افزار Gps را محبوب و دوست داشتنی می کند موجود بودن نقشه ایران و راه های آن و همچنین امکان مسیر یابی آفلاین و بدون نیاز به اینترنت است . باید بگوییم تمام این موارد و حتی امکاناتی بیشتر از آن به طور کامل در Sygic GPS Navigation وجود دارد !

 از قابلیت های اصلی این نرم افزار که کار کردن و مسیریابی با آن را شدیدا لذت بخش می کند نمایش اماکن منوهای کاملا فارسی نرم افزار است که در کمترین نرم افزار Gps آندرویدی موجود می باشد . نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله ، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.  این نرم افزار برای اولین بار در بین تمام وب سایت های ایرانی توسط وب سایت apktops به همراه آخرین آپدیت نقشه که شامل نقشه کامل ایران و راه های آن است با حجم 400 مگابایت در سرور سایت apktops با لینک مستقیم جهت رفاه شما عزیزان در امر دانلود ، آپلود شده است . این 400 مگابایت شامل نقشه کامل کشور ایران به همراه صداهای صوتی برنامه است  . بله  ! از قابلیت های فوق العاده دیگر این برنامه می توان به راهنمای صوتی با زبان شیرین فارسی اشاره کرد .

 برای دیدن اسکرین شات های بیشتر از منوهای برنامه و همچنین راه اندازی نرم افزار و استفاده از آن به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

اسکرین شات هایی بیشتر از اینترفیس و محیط برنامه :

 

نحوه استفاده از نرم افزار : پس از دانلود فایل Aura.zip  از انتهای همین پست ؛ آن را از حالت فشرده خارج کنید . فولدر به دست آمده با نام Aura که از اکسترکت فایل حاصل می شود را مستقیما به روت مموری کارت خود بریزید . حال فایل apk نرم افزار را هم نیز که از انتهای همیت پست دانلود کردید بر روی گوشی خود نصب کنید ، تبریک می گوییم .  هم اکنون گوشی شما دارای یکی از بهترین و کاملترین نرم افزارهای مسیربابی با راهنمای صوتی فارسی است  . کار کردن با نرم افزار هم به دلیل منوهای فارسی ، بسیار ساده است و احتیاج به توضیحات اضافی ندارد .

 

47+

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 25 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 نمی دانیم با نرم افزار اسکایپ آشنایی دارید یا خیر اما به همین توضیح کوتاه بسنده کنیم که این نرم افزار و شاید حالت بهتر بتوان گفت این مسنجر یکی از قدیمی ترین و قدرتمندترین مسنجرهای ساخته شده برای چت صوتی و تصویری و در اصطلاح انگلیسی Voice Chat و Video Chat می باشد .

Skype



ادامه مطلب

 این بار نیز قصد داریم یکی از بی نظیرترین و گرافیکی ترین بازی های hd تولیده شده توسط کمپانی Gameloft را به شما معرفی کنیم . این بازی همانند روال همیشگی سایت apktops به همراه فایل دیتا معرفی می شود که فایل دیتا مخصوص گوشی های htc را می توانید از همین پست به صورت کامل و از سرور  اختصاصی apktops با حجم 508 مگابایت دانلود نمایید . دقت نمایید که دیتای این بازی در حالت زیپ شده این حجم را داراست که پس از اکسترکت حجمی معادل 1 گیگابایت را پیدا می کند ، پس مطمئن باشید که به اندازه کافی بر روی مموری کارت گوشی آندرویدی خود فضای خالی دارید .

 

از آن جا که دیتای این بازی گرافیکی طبیعتا حجیم است تنها به آپلود فایل دیتای مخصوص گوشی های htc بسنده کردیم و اگر گوشی شما برندی به جز htc مانند samsung و سری Galaxy است می بایست پس از نصب فایل apk بازی دیتای مخصوص به گوشی خود را به صورت آنلاین و توسط گوشی از سرور Gameloft دریافت نمایید ولی در صورتی که این کار برای شما کمی مشکل یا غیر ممکن است اگر دیتای مخصوص به برند و گوشی خاصی مد نظرتان است در صورتی که تعداد درخواست کنندگان بالا باشد فایل دیتای درخواستی به منظور رفاه حال بازدید کنندگان به همین پست اضافه خواهد شد .

راهنمای استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل Apk بازی فایل دیتای که از انتهای همین پست دانلود نموده اید را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه asphalt6 را در مسیر Gameloft/games و در مموری کارت گوشی آندرویدی خود کپی کنید . پس از کپی فایل ، آیکون بازی را انتخاب کنید و منتظر باشید برای بار اول مراحل چک فایل به پایان برسد و اگر سوالی از شما پرسیده شد گزینه No را انتخاب نمایید.

6+

 زمان زیادی نمی گذرد که Gameloft قدرتمند بازی آسفالت خود را در نسخه 7 منتشر کرده است . خیلی زودتر از این ها و در همان روزهای اول تولید Asphalt 7 ، قصد معرفی این بازی را داشتیم اما به دلیل اینکه هنوز نسخه کاملا کرک شده و نسخه ای از این بازی که واقعا کار کند و اجرا شود در دسترس نبود برخلاف اکثر سایت های ایرانی که این بازی را به صورت تست نشده و ناقص معرفی کردند ما این کار را نکردیم ! اما هم اکنون نسخه سالم و کاملا کرک شده و فول از Asphalt 7 را در اختیار داریم که به همراه دیتای عظیم آن با حجم 1/4 گیگابایتی اش ، آن را در اختیار شما قرار می دهیم . قبل از ادامه توضیحات ، بهتر از چند اسکرین شات از محیط بازی و گرافیک خارق العاده آن تماشا کنید : 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 

دانلود GO SMS Pro - نرم افزار موبایل ارسال پیامک
 

GO SMS Pro یک برنامه مناسب برای مدیریت کامل بر روی پیامک ها و پیام های چند رسانه ای گوشی می باشد. این نرم افزار دارای محیط بسیار کابردی و کابرپسند می باشد و در آن انیمیشن های سه بعدی و رنگ های بسیار متنوع به کار گرفته شده است.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 

دانلود OnOne Perfect Portrait Premium Edition v2.0 for Win 7 & Vista x86/x64 - پلاگین رتوش چهره

Perfect Portrait یکی از محصولات جدید شرکت onOne می باشد که آخرین نوآوری ها را در زمینه رتوش پرتره به عکاسان ارائه می دهد. با به کارگیری این برنامه دیگر نیازی نیست عکاسان نگران صرف وقت زیادی باشند که رتوش پرتره از آن ها می گیرند، زیرا اغلب کارها به صورت خودکار انجام خواهد گرفت. Perfect Portrait به شما کمکخواهد نمود تا به راحتی به از بین بردن لکه ها و بهبود رنگ پوست و خصوصیات اجزایی همچون چشم ها، لب ها و دندان ها بپردازید در صورتی که انجام این قبیل کارها به تنهایی آسان نبوده و بسیار زمانگیر خواهد بود.
Perfect Portrait می توان به عنوان برنامه ای مستقل اجرا شود و یا به طور مستقیم با برنامه هایی مانند Lightroom, Aperture یا Photoshop بکار گرفته شود.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 

دانلود Mozilla Firefox v18.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت فایرفاکس

Firefox محصولی از كمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر كیفیت و كارایی بالایش هم ردیف سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Internet Explorer و Opera و شاید بهتر از آنها در بعضی امكانات نسبت به شده است.

بعضی از امكانات این مرورگر قدرتمند عبارتند از:
توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یك پنجره ی Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید! محیط زیبا همراه با امكانات فراوان از قبیل تغییر در شكل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونت های مختلف و درشت و ریز كردن صفحه همچنین مجهز بودن به Theme های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. Firefox با تمامی نسخه های ویندوزسازگار است.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 نرم افزار کاربردی و مفید چک یار ، یک نرم افزار ساده و در عین حال بسیار مفید می باشد.با استفاده از این نرم افزار مغازه ها و بیزنس داران کوچک می توانند با وارد کردن چک های صادر شده توسط خودشان ، یا چک های مشتریان برای خود یک بانک اطلاعاتی ساخته و به راحتی به جستجوی چک های مورد نظر بپردازند.شما می توانید برای هرچک ، مبلغ مورد نظر ، تاریخ چک ، در وجه شخص ، و… را یادداشت کنید تا جستجو برای شما آسان تر گردد.این نرم افزار کاربردی توسط آقای اسحاق مظفری ساخته شده است و قابلیت های آن را می توانید در ادامه مطلب مشاهده نمایید.هم اکنون می توانید این نرم افزار را از سایت دانلودها ، دریافت نمایید.

 

chekyar5.1 مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 5.1

 

 

قابلیت های کلیدی این نرم افزار :

بهبود سطح امینت

ظاهری بسیار شیک و کاربر پسند

امکان تغییر قلم و رنگ قلم

تغییر رنگ پوسته اطلاعات

مربت سازی پیشرفته اطلاعات

امکان چاپ دقیق و قدرتمند

جستجوی اطلاعات و چاپ دقیق آن بر اساس تمام فیلد های مورد نیاز

ثبت ، ویراش وحذف اطلاعات

اضافه شدن قسمت بایگانی برای چک های ثبت و باطل شده

اضافه شدن قسمت بانکداری برای ثبت اطلاعات و کار های روزمره بانکی

ذخیره سازی اطلاعات و بازگردانی آن

چک کردن اطلاعات روز

و غیره …..

 

source مدیریت چک های بانکی با نرم افزار فارسی – Chek yar 5.1 توضیحات : برای بار اول استفاده از این نرم افزار ، رمزی در نظر گرفته نشده است.و با خالی گذاشتن فیلد پسورد می توانید وارد نرم افزار شوید.سپس در قسمت زبانه تنظیمات گزینه ایجاد رمز عبور را کلیک کرده و پسورد مورد نظر خود را بنویسید.

توجه : دوستانی که از ویرایش ۵ به پایین  این نرم افزار استفاده می کنند به هیچ وجه اطلاعات قبلی خود را روی این ورژن بازیابی نکنند بانک اطلاعاتی این نرم افزار کاملا با نسخه های قبلی تفاوت دارد ، چنانچه تمایل به استفاده از این نسخه را دارند باید از ابتدا با این نرم افزار کار کنند .

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, توسط ماکان

 Free PSN Code Generator - Screenshot - Available to Download for Free

 

دانلود free psn card generator برای اولین بار در سایت های ایرانی

این برنامه مخصوص کسانی است که ps3 دارند و عاشق دانلود هستند می توانند کد را در psn وارد کرده و از pss خرید کنند.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 آذر 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود بازی Assassin’s Creed III برای PC

دانلود بازی Assassin’s Creed III 2012 با لینک مستقیم 

***نسخه فشرده شده BlackBox***

پس از چند هفته تاخیر نسخه PC بازی فوق العاده زیبا و هیجانی Assassin’s Creed III توسط کمپانی مطرح و قدرتمند Ubisoft انتشار یافت ، پس از 2 نسخه استثنایی و موفقیت آمیز بدون شک همگان منتظر نسخه سوم کیش آدم کش بودند که این اتفاق نیز افتاد و حال باید دید چقدر Ubisoft می تواند گیمرها را راضی نگه دارد ، این بازی قطعا از آن سری بازی هایی است که گیمرها را وارد دنیای عجیبی از خشونت و نا عدالتی می کند ، نسخه سوم بازی در بوستون ، نیویورک و فیلادلفیا اتفاق می افند ، جایی که آمریکا دچار یک انقلاب شده و با بریتانیا در حال جنگ است ، شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است . یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند . همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند ، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند . شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود . او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند
تیم پی سی دی امیدوار است از این بازی فوق العاده لذت ببرید

 

 
 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 3 آذر 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود بازی Hitman Absolution 2012 برای PC

دانلود بازی Hitman Absolution 2012 با لینک مستقیم + کرک

*** نسخه کامل با کرک معتبر SKIDROW + نسخه فشرده شده BlackBox***

بازی اکشن و فوق العاده جذاب Hitman Absolution که 2 استودیو Square Enix و Eidos Interactive آن را برای PC در سال 2012 به صورت مشترک ساخته و سپس کمپانی IO Interactive منتشر نموده است ، سرانجام نسخه جدید هیتمن پس از 6 سال انتظار به بازار آمد ! شاید جالب باشد که بدانید مجموعه ی هیتمن تا به حال چنین فاصله ای بین قسمتهای خود را تجربه نکرده است و در بدترین شرایط Hitman Blood Money  پس از Hitman Contracts با اختلاف دو سال به بازار آمد . بدون شک دلیل اصلی این فاصله ی 6 ساله به ساخت دو عنوان “کین و لینچ” و “Mini Ninjas ” توسط استودیوی IO  یعنی سازنده ان برمی گردد . سازندگان بازی بارها ذکر کرده اند در ساخت بازی تمام سعیشان را به کار بسته اند تا دامنه ی وسیع تری از مخاطبان را جذب کنند ، نسخه Absolution ساده تر از قسمت های قبلش خواهد بود اما همچنان در بعضی مراحل گیمرهای حرفه ای می طلبد . در اینجا سوالی مطرح می شود که هیتمن جدید به چه میزان به ریشه های قبلی خود وفادار مانده است . تیم سازنده در این باره نیز تاکید کرده اند که در طراحی مراحل بیشترین تلاش خودشان را کرده اند تا این عنوان بی نقص به بازار وارد شود . در Absolution می توان هر ماموریت را با استفاده از جند روش مختلف به پایان رساند. مامور 47 ما پس از غیبتی قریب به 6 سال به عرصه بازی باز می گردد و ما امیدواریم که با دست پر برگردد . مکانیک های کلاسیک بعلاوه ی ایده های نوین ,  اکشن منطقی و جذاب, داستان پر کشش و میان پرده های پر هزینه که به لطف موتور پایه Glisher 2  فراهم امده اند ,  همه و همه تولید هیتمنی ناب و سرگرم کننده در ماه های پایانی را نوید خواهد داد

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 14 آبان 1391برچسب:, توسط ماکان

 


مرورگر وب جدید Google Chrome - گوگل کروم، از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.
مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. به ویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت.
گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟
گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور ناشناس (Incognito) که اجازه می دهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.
همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند.

این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامی که یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی می بایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در رجیستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند.
اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند.
اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه آزمایشی Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند.
در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (Open Source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

قابلیت های كلیدی نرم افزار Google Chrome:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یك صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز 7
- و ... 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود برنامه Fast Restart Pro

دانلود نرم افزار ریستارت سریع گوشی Fast Restart Pro آندروید

Fast Restart Pro نرم افزاری بسیار مفید و جالب به منظور ریستارت نمودن سریع گوشی است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به سرعت و بدون معطلی ریستارت کنید ، همچنین این نرم افزار عملیات دیگر : Recovery mode ، Download mode و shutdown را در اختیار کاربران قرار خواهد داد ، این نرم افزار بر روی تمامی نسخه های سیستم عامل آندروید قابل نصب و اجرا می باشد



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود ibibo iBrowser 2

دانلود مرورگر اینترنت موبایل جاوا ibibo iBrowser 2

ibibo iBrowser 2 مرورگر اینترنت جدید گوشی های موبایل جاوا می باشد که امروز برای دوستان عزیز پی سی دی آماده کرده ایم.
این برنامه دارای امکانات فراوانی از جمله مدیریت دانلود ,  جستجوی قدرتمند , کاهش هزینه اطلاعات تا 85 ٪  و ... میتوان اشاره کرد. این نرم افزار جاوا فوق العاده قدرتمند و کم حجم  را هم اکنون از سایت دانلودینگ فا دریافت نمایید .



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, توسط ماکان

 برنامه جاوا

دانلود نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی Sketch Effects v1.01 جاوا

Sketch Effects برتامه ایی بسیار مفید و زیبا می باشد که با استفاده از آن می توانید عکس های خود را به نقاشی تبدیل کنید و جلوه ی زیبای آن لذت ببرید ، این نرم افزار به صورت جاوا بوده و در اکثر گوشی ها قابل اجرا می باشد



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 12 آبان 1391برچسب:, توسط ماکان

 دانلود بازی WWE 13 برای PS3

دانلود بازی WWE 13 برای PS3 با لینک مستقیم

***برای اولین بار میان سایت های ایرانی***

***قابل اجرا بر روی CFW 3.55 - CFW 4.21 - CFW 4.30***

بازی فوق العاده هیجانی و مبارزه ای WWE 13 که در استودیو بازیسازی Yuke's Media Creations ساخته شده و سپس کمپانی مطرح THQ آن را برای کنسول PlayStation 3 منتشر نموده است ، کشتی کج در جهان به خصوص در ایران طرفداران بیشماری دارد ، از مسابقات واقعی تا بازی گرفته بسیاری از افراد علاقه مند به آن هستند ، WWE 13 بازی است که طبق روال هر سال در فصل پاییز بر روی پلتفروم های مختلف منتشر می شود ، یکی از مسائلی که بسیاری از گیمرها را در سری بازی های WWE آزار داده است تکراری بودن حرکات بازیکنان و خشک بودن گیم پلی آن است ، سال هاست که این بازی دست خوش تغییرات اساسی نشده است و تنها تغییراتی که به چشم می آمد اضافه شدن چند کاراکتر جدید بود ، اما در این داستان به شکل دیگری خواهد بود ، سازندگان نسخه 13 این بازی معروف به گیمرها قول داده اند که با یک بازی متفاوت رو به رو خواهند شد ، باید دید که این ادعا آیا می تواند حقیقت داشته باشد یا خیر ، این بازی را می توانید برای اولین بار میان سایت های ایرانی از سایت دانلودینگ فا دانلود نمایید

 

 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 11 آبان 1386برچسب:, توسط ماکان
دانلود Viber - وایبر، نرم افزار موبایل برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان
  

(91/7/12) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 2.2.3.108 برای اندروید

 Viber یا وایبر نرم افزار گوشی های تلفن همراه است که به شما اجازه می دهد تا در هر جای دنیا با دوستان خود که Viber بر روی گوشی آن ها نصب شده است تماس تلفنی و یا اس ام اس رایگان ارسال کنید. هنگام استفاده از وایبر، تماس تلفنی شما به هر کاربر Viber دیگر آزاد است و کیفیت صدا خیلی بهتر از تماس های عادی (GSM) می باشد. شما می توانید با هر کاربر وایبر، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. همه ویژگی های وایبر 100 ٪ رایگان و انجام هر گونه کار اضافی "در برنامه" نیاز به خرید ندارند.


فقط کافی است که گوشی شما از طریق WiFi یا 3G به اینترنت متصل باشد، پس از اجرا، نرم افزار به صورت اتوماتیک تمامی دوستان شما که از این نرم افزار استفاده می کنند را شناسایی کرده و آماده برقراری ارتباط با آنها می شود. این برنامه احتیاج به نام کاربری و رمزعبور ندارد و از طریق شماره تلفن موبایل، ارتباط را برقراری می کند. فقط کافی است که شماره تلفن شخصی که از این نرم افزار را در گوشی خود دارد گرفته و با او صحبت کنید. لازم به ذکر است که برای برقراری ارتباط، این نرم افزار باید روی گوشی همیشه درحال اجرا باشد.

ویژگی های برنامه Viber عبارت است از:
- بدون هزینه های پنهان
- بدون هزینه های بین المللی
- کاملاً رایگان و بدون آگهی
- بدون نام کاربری، کلمه عبور و یا ثبت نام
- بدون احتیاج به ساخت مجدد لیست دوستان
- اعلام تماس ناموفق
- کیفیت خوب صدا
 

 

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ جمعه 21 مهر 1391برچسب:, توسط ماکان

عضو شوید به ادامه ی مطلب بروید و دانلود کنید.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, توسط ماکان
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, توسط ماکان

google-nexus-s

دانلود را از اینجا (سرور گوگل) دانلود کنید.

سپس مانند آپدیت قبلی عمل کنید.

 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, توسط ماکان

 

شما می توانید توسط این نرم افزار قدرتمند کامپیوتر انواع مختلفی برنامه بسازید. اغلب مردم اقدام به ساختن بازی های مانند MoleMach یا بازی هایی که امکان ساخت عکس های خنده دار از صورت را می دهد ، می کنند. شما حتی می توانید از سنسورهای گوشی برای به حرکت در آوردن توپ بازی استفاده کند. اما این نرم افزار تنها به ساخت بازی محدود نمی شود.شما می توانید هر نوع برنامه ای را توسط آن طراحی کنید. برنامه های آموزشی برای کلاس های درس توسط آن به سادگی و زیبایی طراحی می شوند.

مشخصات سیستم برای نصب برنامه :

  • سیستم عامل : ویندوزهای xp/vista/7
  • ماشین مجازی جاوا sun نسخه ۶
  •  Android SDK
  • 150 مگابایت فضای خالی هارد دیسک

 

 

 


نوشته شده در تاريخ شنبه 20 خرداد 1391برچسب:, توسط ماکان

    

ابتدا فایل آپدیت را از اینجا(سرور گوگل) دانلود کنید.

سپس اسم فایل آپدیت را به update.zip تغییر دهید.

آن را بر روی nexus s خود بریزید و گوشی خود را خاموش کنید.

سپس دکمه ی خاموش روشن به همراه دکمه ی زیاد وولم را هم زمان نگه دارید.

این  بر روی صفحه ی نمایش شما ظاهر می شود.

شما فقط می توانید دکمه های وولم و خاموش روشن را استفاده کنید.

باید بر روی ریکاوری کلیک کنید.(به وسیله ی خاموش روشن یا lock)

سپس بر روی apply update from sd card کلیک کنید.

update.zip را انتخاب کنید.

سپس بگذارید تا inistall شود.

سپس یک فنجان چای میل کنید.

nexus s شما به صورت کامل به اندروید 2.3.4 آپدیت شده است.

منتظر آپدیت های بعدی ما باشید.

2.3.6

4.0.4

www.downloadingfa.co.nr


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 23 اسفند 1398برچسب:, توسط ماکان

 آدرس جدید:

www.downloadingfa.co.nr

www.downloadfa.co.nr

www.dofa.co.nr

 آپلودینگ فا

www.uploadingfa.co.nr

فروم دانلودینگ فا

www.downloadingfa.co.nr/forum



نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

در پست های قبلی این بازی زیبا رو برای سیستم سری ۶۰ ۳^ ارائه کرده بودیم اما اینبار همین بازی برای سیستم اندروید از سایت دانلودینگ فا قابل دریافت می باشد.البته مخصوص اعضا

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۹٫۷۲ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

نرم افزار CircleLauncher به شما در اجرای برنامه های محبوب و تماس با بهترین دوستانتان کمک میکند. شما می توانید برخی از بهترین برنامه هایی که بیشتر از آنها استفاده می کنید. کانتکت های دوستان و یا بوکمارک ها را انتخاب کنید تا در یک دایره زیبا به نمایش گذاشته شوند.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۱۰٫۳ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

به کمک نرم افزار My Piano به راحتی میتوانید به نواختن پیانو بپردازید و لذت نواختن پیانو را در گوشی خود تجربه کنید. این نرم افزار سرگرم کننده مخصوص گوشی های آندروید نسخه ۲٫۱ به بالا میباشد که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۴٫۵۸ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

با کمک نرم افزار WMD-Weather & Clock دو ویجت را در کنار هم داشته باشید. شما هم میتوانید از آب و هوای شهر های مختلف با خبر شوید هم میتوانید یک ساعت در صفحه نمایش خود داشته باشید. نمایش آب و هوا به صورت انیمیشنی، نمایش درجه حرارت از ویژگی های WMD-Weather & Clock است.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۱ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

 

Kaspersky Mobile Security نرم افزاری بسیار کاربردی و امنیتی برای سیستم عامل اندروید می باشد که می توانید امنیت را برای دستگاه اندرویدی شما به ارمغان بیاورد. محافظت از ویروس ها، ضد اسپم، مسدود سازی مخاطبین و … از امکانات این محصول امنیتی می باشند. نرم افزار Kaspersky Mobile Security را در ادامه از وب سایت دانلود پرشین دریافت نمایید.

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۱٫۵۰ مگابایت پسورد: www.downloadpersian.com

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 27 بهمن 1390برچسب:, توسط ماکان

با کمک دیکشنری جالب Voice Translator Pro میتوانید کلمه انگلیسی مورد نظر خود را با صدای واضح به برنامه بگویید سپس برنامه معنی فارسی آن را برای شما نمایش خواهد داد. البته قبلا از طریق تنظیمات گزینه Engligh to persian را فعال کنید زیرا این دیکشنری به جز فارسی از ۵۰ زبان دیگر نیز پشتیبانی میکند.

 

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
حجم فایل:۲۵۰ کیلوبایت پسورد: www.downloadpersian.com


ادامه مطلب
.: Weblog Themes By Pichak :.




تير 1394 آذر 1393 آبان 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 مرداد 1392 ارديبهشت 1392 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 360
بازدید کل : 101609
تعداد مطالب : 238
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



تمامی حقوق این سایت محفوظ و مربوط به دانلودینگفا است| طراحی : دانلودینگفا

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد