دانلودینگ فا
Free Persian Download Service


نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, توسط ماکان

 

Apple Final Cut Pro X

Apple Final Cut Pro X 10.1.1 Mac OS X بهترین نرم افزار جهت ویرایش و مدیریت بر فایل های تصویری در سیستم عامل های MacOS می باشد.
در این نرم افزار TimeLine جدید و قدرتمند، مدیریت رسانه های داینامیک و کارآیی بالا در ویرایش ویدئوها را تجربه کنید.

 

برخی از ویژگی های Apple Final Cut  :

  • ویرایش ویدئوی قدرتمند و ابتکاری
  • TimeLine آهن ربایی
  • اتصال کلیپ ها
  • کلیپ های ترکیب شده
  • ویرایشگر دقیق
  • مدیریت قدرتمند رسانه
  • آنالیز خودکار محتوا
 


ویرایش ویدئوی قدرتمند و ابتکاری :
امکانات این قسمت برای ویرایش گران خلاق ساخته شده تا نیازهایشان را برآورده سازد. این نرم افزار محدودیت های برنامه های سنتی و قدیمی ویرایش ویدئو را شکسته و شما را در این راه آزاد می سازد. رابط کاربری جدید و ابتکاری آن سرعت و اطمینان بالایی را برای شما به ارمغان می آورد.

TimeLine آهنربایی :
توسط این ویژگی هر چیزی به راحتی در جای خودش قرار می گیرد. درست زمانی که نیاز دارید TimeLine آهن ربایی این برنامه به طور استثنایی راهی منعطف و روان را برای ویرایش خلق می کند.جمع کردن شات ها به عنوان یک کلیپ توسط این خاصیت امکان پذیر است . همینطور خارج کردن کلیپ ها برای جلوگیری از برخورد آنها با هم و به منظور برطرف کردن مشکلات بسیار ساده خواهد بود، پس شما می توانید روی روند ساخت کلیپ تمرکز کنید. انیمیشن های جذاب نمایش می دهند که دقیقا چه اتفاقی در TimeLine شما در هنگام کار رخ می دهد، پس می توانید به راحتی ایده های جدیدتان را امتحان کنید.

اتصال کلیپ ها :
اتصال کلیپ ها راهی آسان برای قرار دادن کلیپ ها مانند B-Roll ، افکت های صوتی و موزیک می باشد.بدین طریق همه ی آنها با هم حرکت می کنند.حتی اگر پروژه های بزرگی نیز داشته باشید این گزینه به راحتی کار می کند و برای شما بسیار مفید خواهد بود. وقتی که شما یک عنصر ثانویه را روی TimeLine می کشید Final Cut Pro به صورت خودکار این اتصالات را می سازد. فرقی نمی کند که کارتان را سریع انجام دهید یا به دقت کلیپ هایتان را ببرید ،می توانید با اطمینان تصاویر را ویرایش کنید و بدانید که اتصال کلیپ ها به هیچ وجه قطع نخواهد شد. مرتب سازی دوباره خط کاریتان بسیار ساده خواهد بود زیرا می توانید یک قطعه را جا به جا کنید و در یک قسمت جداگانه بفرستید.اتصال های تصویری امکان انتقال یک پروژه به نرم افزاری دیگر و یا ویرایش در زمانی دیگر را برای شما فراهم می کند.

کلیپ های ترکیب شده :
با این امکان می توانید یک مجموعه از عناصر را به یک گروه تبدیل کنید و آنها را در یک کلیپ منفرد قرار دهید.بدین طریق در هم ریختگی ها را از TimeLine حذف کرده و نسخه ی ساده تری از بخش مورد نطرتان برای بریدن یا جا به جایی ایجاد می کنید.می توانید از یک کلیپ ترکیب شده در یک پروژه ی دیگر استفاده کنید ، برای مثال برای طراحی یک صدای خاص از طریق افکت های لایه ای صوت ها . همچنین می توانید از آنها برای اضافه کردن یک افکت به شات های مختلف تنها با یک کلیک استفاده کنید.

ویرایش گر دقیق درون برنامه ای :
TimeLine آهن ربایی راه های سنتی برش را در این نرم افزار بسیار بهینه کرده است، کارهایی مانند موج دار کردن، غلتاندن، شیب دار کردن و لغزندن. اگر به کنترل های اضافه نیاز داشتید کافیست روی یک ویرایش دوبار کلیک کنید تا ویرایش گر دقیق را باز کنید و برش ها را به صورت مستقیم در TimeLine انجام دهید. این ویرایش گر دقیق دید شما بر روی نقاط  کار را افزایش می دهد و می توانید قسمت های استفاده شده و استفاده نشده ی کلیپتان را مشاهده کنید.

Audiotion :
با امکانات منحصر به فرد Audiotion در این نرم افزار می توانید شات های متناوب چندین گانه را در یک مکان جمع آوری کنید.شات های متفاوت B-Roll ، درجه های متفاوت رنگ برای یک شات و یا افکت های مختلف را امتحان کنید . ساخت یک Audiotion بسیار ساده خواهد بود، به سادگی شات ها را در هر اندازه ای روی هر قسمتی از TimeLine وارد کنید و Add To Audiotion را انتخاب کنید. همانطور که شما شات های متفاوت را امتحان می کنید ، حالت آهنربایی همه چیز را برای شما متعادل می کند.

مدیریت قدرتمند رسانه :
ویرایش گر ویدئوی این نرم افزار با بسیاری از فرمت ها و تصاویر سازگار است. Final Cut Pro X برای دستکاری تمامی آنها به شما کمک می کند و راهی داینامیک برای مدیریت رسانه ها و جستجوی کلیپ مورد نیازتان می باشد.

آنالیز خودکار محتوا :
Final Cut Pro X آماده سازی رسانه ها را افزایش می دهد و این کار را بوسیله ی آنالیز عناصر منبع در پس زمینه ی کارها و در هنگام ویرایش شما انجام می دهد. آنالیز خودکار محتوا ، تصوایر شما را اسکن کرده و اطلاعاتی برای آن بر اساس روش کاری ویرایش گر می سازد ، اطلاعاتی از قبیل مشخصه های فایل ، تاریخ عکس برداری، نوع شات و اینکه تصویر از چند نفر گرفته شده ، یک یا دو و یا یک گروه از افراد. می توانید این برچسب ها را رده بندی نیز کنید و فایل مورد نطرتان را جستجو کنید.
می توانید آنالیز محتوا را در حین وارد کردن فایل ها اجرا و یا در زمان دیگری آن را فعال کنید. این ویژگی همچنین در طول زمان، آنالیز متمرکز پردازشگر را نیز انجام می دهد،برای ایجاد امکاناتی مانند تثبیت عکس، تصحیح رنگ و بازسازی مشکلات صوتی.می توانید از تمام این امکانات به صورت لحظه ای (Real Time) استفاده کنید.

کلمات کلیدی بر پایه ی محدوده :
این ویژگی جستجوی شما را با ایجاد کلمات کلیدی دلخواه بسیار دقیق تر می کند و استفاده از کلید های میانبر نیز سرعت شما را بسیار افزایش می دهد.نمایش لیست های اطلاعات کلیپ ها برای اضافه کردن کلمات کلیدی از دیگر امکانات این نرم افزار است.یا می توانید به شکل فیلم عکاسی تصاویر خود را به صورت لحظه ای و بدون رده بندی مشاهده کنید. استفاده از کلمات کلیدی در ترکیب ها همراه با اطلاعات غنی بدست آمده از آنالیز خودکار محتوا برای یافتن هر نوع شات فقط با چند فشار روی کلید امکان پذیر است.

مجموعه های هوشمند :
ایجاد مجموعه های هوشمند برای مدیریت کلیپ ها در روش های مختلفی بدون جا به جای یا کپی فایل ها امکان پذیر است. می توانید یک جستجو ب استفاده از ترکیب اطلاعات و کلمات کلیدی بسازید، سپس آن را به عنوان یم مجموعه ی هوشمند ذخیره کنید.آنالیز خودکار محتوا نیز مجموعه های هوشمندی برای شما می سازد و اینکار را از روی اطلاعاتی مانند نوع عکس و یا تعداد افراد موجود در عکس انجام می دهد. شما همچنین می توانید کلیپ هایتان را به عنوان محبوب یا بدرد نخور انتخاب کنید.

دسترسی مستقیم با کتابخانه ی محتوا :
مرورگر محتوای داخلی این نرم افزار امکان نمایش و جستجوی عکس ها، موزیک و افکت های صوتی را بدن ترک کردن برنامه به شما می دهد. به آسانی و به صورت تصویری محتوا و عکس های خود را مرور کنید. Final Cut Pro X از فایل های صوتی MP3 و AAC نیز پشتیبانی می کند پس می توانید از iTunes خودتان به عنوان کتابخانه ی موسیقی استفاده کنید.همچنین این نرم افزار دارای بیش از 1300 افکت صوتی منحصر به فرد از طریق آپدیت رایگان برنامه می باشد.همچنین مجموعهی کاملی از پس زمینه و بافت برای آن وجود دارد. وقتی چیزی را که خواستید پیدا کردید کافیست ان را بگیرید و روی TimeLine بکشید.

  ( 4.3/5 )


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 22 بهمن 1392برچسب:, توسط ماکان

 

دانلود Apple Aperture

Apple Aperture نرم افزاری کاربردی برای مدیریت و ویرایش تصاویر در سیستم عامل مک می باشد. این نرم افزار ترکیبی از ابزار پیشرفته برای کنترل و پردازش سریع تصاویر به ساده ترین شکل ممکن است که کاربران امکان مدیریت و ویرایش تصاویر در سایز بالا را فراهم می سازد.
Aperture با ابزار تنظیم پیشرفته برای بهبود تصاویر شما طراحی شده است که می توان بهAuto White Balance برای اصلاح مقدار رنگ تصاویر و Auto Enhance برای تنظیم Exposure, Vibrancy, Curves تصاویر و حتی ابزار Brushe اشاره نمود.
در این نسخه از نرم افزار امکان اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی و Stream کردن آنها با استفاده از iCould فراهم شده است.

قابلیت های نرم افزار Apple Aperture :
- هماهنگی نرم افزار با iPhoto
- قابلیت تشخیص چهره در تصاویر
- روتوش تصاویر
- پیش نمایشی از نتیجه تصاویر پس از ویرایش
- امکان طراحی و ساخت slideshows
- امکان اشتراک گذاری تصاویر در شبکه های اجتماعی
- امکان نصب بروی سیستم عامل Mac OS X 10.9 و جدیدتر
و...



Link لینک دانلود ، ادامه ی مطلب
link وبسایت سازنده : apple.com 
link منبع : P30world |


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, توسط ماکان

The Hunger Games: Catching Fire (2013) 1080p

Download The Hunger Games: Catching Fire (2013) 1080p torrent

Genre: Action | Adventure

Size: 2.05 GB

Quality: 1080p

Resolution: 1920*1080

Frame Rate: 23.976 fps

Language: English

Run Time: 2hr 26 min

IMDB Rating: 8.2/10

MPR: PG-13

Link to IMDb

Screenshots

The Hunger Games: Catching Fire (2013) 1080p Screenshot
The Hunger Games: Catching Fire (2013) 1080p Screenshot
 
The Hunger Games: Catching Fire (2013) 1080p Screenshot
 
 
 
 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:, توسط ماکان
Download Man of Steel (2013) 3D torrent

Man of Steel (2013)

ژانر: اکشن

حجم: 978.89 MB و 2.04 GB

کیفیت: 720p و 1080p و 3D

Resolution: 1280*536

Frame Rate: 23.976 fps

Language: English

Run Time: 2hr 23 min

IMDB Rating: 7.6/10

MPR: PG-13

Peers/Seeds: 179/1813

Link to IMDbWatch Trailer

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, توسط ماکان
دانلود فیلم World War Z 2013 با کیفیت معمولی – CAMRip 720p

جدید ترین فیلم برد پیت

 125543.jpg (342×513)  


اطلاعات کامل : IMDB
ژانر: اکشن، درام، ترسناک، تخیلی، هیجانی
فرمت : MKV
حجم: ۶۰۰ مگابایت
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
امتیاز فیلم : ۷٫۴ /۱۰
هزینه تولید : ۲۰۰ میلیون دلار
دانلود زیرنویس فارسی فیلم World War Z 2013 : به زودی
خلاصه داستان : کارمند سازمان ملل “گری لین” برای جلوگیری از گسترش بیماری که انسان ها را تبدیل به زامبی می کند دنیا را زیر پا می گذارد. زامبی هایی که ارتش ها و دولت ها را سرنگون کرده و خطر نابودی کل نژاد انسان, دنیا را تهدید می کند و… .
 


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, توسط ماکان

 

دانلود فیلم رایگان , سایت دانلود فیلم|دانلود فیلم Iron Man 3 2013 با لینک مستقیم|

 کیفیت HDSCR 720p – بسیار عالی اضافه گردید

اطلاعات کامل : IMDB

منتشر کننده فایل : تهران فیلم

کیفیت : BluRay 720p – فوق العاده

فرمت : MKV

حجم : ۹۹۰ مگابایت | ۵۰۰ مگابایت

محصول : آمریکا

زبان : انگلیسی

ژانر: اکشن | ماجرایی | علمی تخیلی

زیر نویس : دارد

بازیگران مطرح : Ben Stiller, Malin Akerman, Michelle Monaghan

خلاصه داستان:  دنیای «تونی استارک» ( رابرت داونی جونیر ) توسط یک تروریست نیرومند مشهور به «ماندارین» ( بن کینگزلی ) از هم پاشیده می شود. استارک تصمیم می گیرد دوباره شروع به بازسازی کرده و این رقیب سرسخت را شکست دهد

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, توسط ماکان

فیلم بسیار زیبا و موزیکال 8Mile با کیفیت فوق العاده 720p
به همراه لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

فیلم 8Mile

نام فیلم : 8Mile
ژانر : درام | موزیکال
کارگردان : Curtis Hanson
نویسنده : Scott Silver
بازیگران : EminemKim BasingerMekhi Phifer
محصول : آمریکا | آلمان
زبان : انگلیسی
زمان : 110 دقیقه
امتیاز : 6.8/10
کیفیت : فوق العاده 720p
فرمت : MKV
حجم : 800 MB
لینک دانلود : مستقیم – Direct
خلاصه داستان : داستان این فیلم زندگی امینم هستش که از سال 1995 شروع می شه، که اون موقع به خاطر سفید بودنش دست کم گرفته می شه و نمی ذارن رپ کنه. امّا در طی زمان، اون موفق می شه خودشو بالا بکشه و…



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, توسط ماکان

باسلام 

خدمت بینندگان عزیز

25pp چیست؟

25pp یک برنامه برای pc و mac و ios است که از طریق آن می توانید بدون جیلد بریک در ios device (مانند ipad و iphone و ipod touch ) خود برنامه بریزید.

25pp یک برنامه ای است که چینی ها ساخته اند ولی نسخه ی انگیلسی آن قرار است در دانلودینگ فا قرار بگیرد.

 

این هم تصاویری از این برنامه:

 

 

PP assistant (Win)

PP assistant (Mac)

 

PP assistant (iOS)

 

حالا به ادامه مطلب بروید و

عضو شوید نگران نباشید واقیه!!



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط ماکان

فیلم  زیبای Life of Pi

محصول 2012 آمریکا با لینک مستقیم

|کیفیت BluRay 720p و BluRay 1080p |+|زیرنویس فارسی|

|همراه با نسخه سه بعدی|

دانلود فیلم Life of Pi    زندگی پی محصول 2012 آمریکا

 

 

اطلاعات کامل : IMDB
کیفیت: خارق العاده 720p و 1080p
فرمت : MKV
حجم: 850MB | 920MB | 1.9GB
زبان : انگلیسی
ژانر :ماجراجویی | درام
امتیاز : 8.2/10
نسخه سه بعدی:دارد
زیرنویس فارسی : دارد

خلاصه داستان : مردی جوان که از یک فاجعه در دریا نجات پیدا کرده است به یک سفر پرماجرا و حماسی کشیده می شود. وی در حالی که همچنان در دریا آواره است، با یک بازمانده دیگر ارتباط برقرار می کند و این بازمانده کسی نیست جز یک ببر بنگال ترسناک!…



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, توسط ماکان

دانلود فیلم Django Unchained 2012 اینبار با کیفیت عالی – بلوری ۷۲۰p

Django Unchained Cover دانلود فیلم Django Unchained 2012

 

اطلاعات بیشتر : IMDB

فرمت : MKV

حجم :۱۲۰۰ مگابایت

ژانر: وسترن هیجانی اکشن

خلاصه داستان : داستان برده ای به نام «جانگو» را روایت می کند که با همکاری گروهی از شکارچی های سخاوتمند آلمانی به دنبال همسر خود می گردد که در مزرعه شخص ثروتمندی به نام «کالوین کندی» زندانی شده است



ادامه مطلب
.: Weblog Themes By Pichak :.




تير 1394 آذر 1393 آبان 1393 اسفند 1392 بهمن 1392 مرداد 1392 ارديبهشت 1392 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391 فروردين 1391 اسفند 1390 بهمن 1390

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 92
بازدید دیروز : 65
بازدید هفته : 157
بازدید ماه : 409
بازدید کل : 101658
تعداد مطالب : 238
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1



تمامی حقوق این سایت محفوظ و مربوط به دانلودینگفا است| طراحی : دانلودینگفا

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 24 صفحه بعد